Playness akademija

  • Pridi na Playness akademijo pod vodstvom dr. Milana Hoste

    in začni kariero Playness pedagoga.

  • ZA KOGA: vzgojitelji/ce in pomočnice v vrtcu, športni pedagogi, animatorji, učitelji/ce, športna in druga društva, ki organizirajo dejavnosti za otroke, študenti pedagoških smeri.

    Glavni interes otrok je igra in igra je resna stvar! Preko igre se otroci učinkovito učijo telesnih, kognitivnih, čustvenih in duhovnih spretnosti.

  • Playness akademija

  • Playness pedagogika obsega pristop, ki preko najučinkovitejšega orodja podarjenega človeku, to je igra, sledi naslednjim ciljem in namenom:

    CILJ NAMEN
    RAZVIJANJE OSNOVNIH GIBALNIH SPOSOBNOSTI (moč, hitrost, koordinacija, gibljivost, natančnost)

    • utrjevanje lokomotornih temeljev za gibanje = kakovostnejša izvedbe izbrane gibalne naloge in/ali kombinacije le teh = učinkovitejše vključevanje v motorično učenje posameznih športnih zvrsti

    RAZVIJANJE FUNKCIONALNIH SPOSOBNOSTI (vzdržljivost)

    • ustvarjanje energetskih temeljev za izvedbo izbranih gibanj = vztrajanje v procesu motoričnega učenja

    USTVARJANJE OKOLIŠČIN ZA ZDRAV PSIHO-SOMATSKI RAZVOJ

    • razvoj kinestetičnega občutka = nevro-fiziološka stimulacija = vztrajanje v procesu motoričnega učenja

    RAZVOJ PSIHO-SOCIALNIH SPOSOBNOSTI

    • vzgoja za sonaravno bivanje in preizkušanje v medsebojnem učenju (vztrajnost, disciplina, sodelovanje, empatija, vrstniška pomoč, itd.)

    RAZVOJ KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI

    • reševanje kompleksnih problemov (motorični, socialni, miselni) = prenašanje gibalnih izkušenj in znanj na druga življenjska področja in obratno

    SPODBUJANJE REGENERACIJSKIH IN IMUNSKIH SPOSOBNOSTI ORGANIZMA

    • ohranjanje zdravja in zdravega življenja = sprejemanje lastne odgovornosti

  • Playness akademija

  • Playness pedagogiki sledi že več kot 500 vzgojiteljic in učiteljic slovenskih vrtcev ter šol.

    Ko je otrok razigran, je kot človek najmanj izigran.

    — Milan Hosta

    Kaj dobim?

    • Nova znanja s področja playness pedagogike.
    • Boljše razumevanje pomembnosti primernega in otrokom prijaznega izvajanja programov.
    • Poglobljeno utemeljitev vzgojne filozofije, ki temelji na igri in gibanju.
    • Nove ideje, vaje in igre.
    • Potrdilo o usposabljanju (primerno za točkovanje pri napredovanju v naziv strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju),

    • Zelo mi je bilo všeč. Bilo je pestro, zanimivo, delavno in sproščeno. Predvsem pa je hitro minilo. Že dolgo se nisem tako nasmejala.

      Petra
    • Največjo vrednost playness pedagogike vidim v tem, da je vse zajeto celostno, da zajema vse dimenzije človekovega obstoja in omogoča otroku celosten razvoj, da povezuje čustveno, telesno, mentalno in gibalno.

      Urša
    • Jaz sem po tem seminarju postala še bolj radovedna in imam občutek, da moram še veliko izvedeti pa čeprav se bližam penziji. Prava mera teorije in prakse, bravo!

      Alenka
    • Neprecenljivo je to, ko vidiš, kako gibalni uspehi motivirajo otroke in kako jim prinesejo veselje ter navdušenje. Gibalni uspehi otrokom prav očitno dvigujejo samozavest, poleg tega pa ima gibanje še pozitiven učinek tudi na druga področja otrokovega razvoja.

      Tanja
    • Na seminarju sem se zelo zabavala in postalo mi je jasno, da se morajo tudi otroci pri gibanju zabavati, če ga naj vzljubijo. Odprli ste mi oči! V času mojega izobraževanja na vzgojiteljski šoli, je bilo gibanje bolj podobno resnemu treningu.

      Nina
    • Čestitke. Najboljši seminar do sedaj. Ne samo, da smo izvedeli kako in kaj z otroci, temveč tudi kako in kaj s samim seboj. Globoko!

      Marko
    • Vsi, ki se ukvarjajo s pedagoškim delom potrebujejo pričujoča znanja, saj obravnavajo največkrat pozabljene temelje vsakršnega delovanja človeka.

      Mirza
    • Uživala sem v tem, kako ste nas izzvali k mišljenju, čutenju in akciji na igriv način. Tako preprosto se zdi! Končno nekdo, ki zna znanstvena dognanja posredovati razumljivo. Igre so mi bile zelo všeč!

      Maja
    • Veseli me, da se končno pogovarjamo o tem, da se otroke pri gibanju neha omejevati, saj se mi zdi, da jim s tem delamo veliko škodo. Všeč mi je bilo, da je predavatelj predaval doživeto in je govoril iz srca.

      Katja
    • Želim vam, da bo playness živel še naprej in da vas bo slišalo čim več pedagoških delavcev in staršev. Ohranjajte prijetnost in kakovost.

      Vesna

Z nadaljno uporabo strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Za kakovostno uporabniško izkušnjo, so nastavitve piškotkov na tej spletni strani nastavljene na "Dovoli piškotke". Če boste še naprej uporabljali to spletno stran, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov ali pa izbrali "Sprejmi", potem pristanete na to.

Zapri